Dopełniając obowiązku informacyjnego informujemy, że od 31 marca 2022 roku nastąpi przekształcenie naszej spółki ze spółki komandytowej na spółkę akcyjną wraz zmianą nazwy.  Spółka funkcjonująca obecnie pod nazwą INMED-Karczewscy sp. z o. o. sp. K.  będzie funkcjonowała pod nazwą INMED spółka akcyjna. Numery NIP oraz REGON pozostają bez zmian, natomiast zmienia się numer KRS.

Od tego dnia stroną umowy z Państwem będzie

 

INMED spółka akcyjna, ul. Kwiatowa 32 A, 55-330 Krępice, KRS 0000962887, REGON 930849273, NIP PL8991198153.

 

Wraz ze zmianą formy prawnej zmienia się nie tylko nazwa, ale także logo firmy. Dlaczego? O tym opowiadamy poniżej.

……………………………………………………………………………………………………………………….

Ponad 25 lat na rynku.

Rok 1996, Państwo Krystyna i Edward Karczewscy założyciele INMED-u, wykorzystują lukę na rynku i otwierają własną firmę. Początki INMED-u to biuro w mieszkaniu i magazyn mieszczący się w garażu. Dynamiczne tempo wzrostu nowo powstałego przedsiębiorstwa było wynikiem ogromnego zapotrzebowanie rynku na rozwiązania technologiczne z użyciem gazów medycznych. Obecnie cały kompleks biurowo-produkcyjny INMED-u znajduje się na powierzchni ponad 4600 m2, a firma wielokrotnie została nagrodzona za swoją działalność uzyskując m.in. tytuły Gazeli Biznesu, Perły QI w programie Najwyższa Jakość Quality International czy Diamentowej Firmy w rankingu Forbes Polska.

Od firmy lokalnej do firmy globalnej

Duże zapotrzebowanie na specjalistyczny sprzęt medyczny odnotowano nie tylko na rynku krajowym, ale także na rynkach zagranicznych. Obecnie urządzenia produkowane przez INMED można znaleźć  w ponad 30 krajach Europy, Azji, Afryki i Ameryki Południowej, a rynek ten wciąż rośnie. Według instytutu badawczego HNY Research z Honkongu, INMED znajduje się obecnie w gronie trzech największych dostawców paneli nadłóżkowych na świecie.

Dlaczego zmiana?

Celem wprowadzanych zmian jest wzmocnienie naszej pozycji jako istotnego gracza na rynku globalnym, dostarczającego sprzęt dla szpitali na całym świecie. Mocna krótka nazwa i proste, odświeżone logo mają wspomóc naszą dalszą ekspansję na rynkach zagranicznych. Zmiany identyfikacji wizualnej wprowadzane są stopniowo, tak jak ma się to przy przebudowie domu – budujemy na mocnym fundamencie naszej istniejącej tożsamości marki. Co jednak istotne nie odcinamy się od korzeni firmy – INMED, choć nie jest już bezpośrednio zarządzany przez Państwa Karczewskich, do dziś pozostaje firmą rodzinną z polskim kapitałem, co stanowi fundamenty naszej działalności.

 

Nie tylko biznes czyli jak powstała Fundacja INMED-u

Firma od lat realizuje także projekty pomocowe w kraju, ale także w najbiedniejszych rejonach świata m.in. w Afryce czy Palestynie, obecnie także, prowadzi zintensyfikowane działania pomocowe w Ukrainie. Stąd w ub. roku powołana została Fundacja INMED Krystyny i Edwarda Karczewskich, aby w pełniejszym zakresie móc wspierać potrzebujących. Fundacja ma także przypominać o korzeniach firmy dlatego nazwa ściśle powiązana została z założycielami firmy – Państwem Krystyną i Edwardem Karczewskimi. Aktualnie na stronie Fundacji prowadzona jest zbiórka na rzecz szpitali w Ukrainie, gdzie cały czas można dorzucać swoje cegiełki.

Jesteśmy głęboko poruszeni atakiem Rosji na Ukrainę. Będziemy wspierać finansowo i rzeczowo szpitale, które INMED S.A. w ostatnich latach wyposażył w Ukrainie tj:
1) Білоцерківська міська лікарня № 2 / Szpital Miejski Nr 2 w Białej Cerkwi
2) КП “Лікарня №2 ім. В.П.Павлусенка” ЖМР / Szpital Nr 2 im. W.P. Pawłusenki w Żytomierzu
3) Ірпінська (Бучанськм) центральна міська лікарня, багатопрофільний стаціонар / Centralny Szpital Miejski w Buczy
4) Ірпенський военний госпіталь в Ирпине / Szpital Wojenny w Irpieniu
5) Львівський військово-медичний клінічний центр (клінічний госпіталь (м.Львів)) / Wojskowe Kliniczne Centrum Medyczne we Lwowie
 
Uruchomiliśmy zbiórkę na leki, środki i sprzęt medyczny, mamy już konkretną listę potrzeb. Są to m.in.: cewniki, opatrunki, apteczki, bandaże, maski, gazy, leki przeciwbólowe, środki antyseptyczne, strzykawki, przenośne butle tlenowe, zestawy do transfuzji krwi, zestawy doszpikowe. Wpłat na zakup potrzebnych środków można dokonywać na konto Fundacji ING 47 1050 1575 1000 0090 3259 0011 z dopiskiem „Na pomoc Ukrainie” lub też dostarczyć środki do firmy INMED S.A., ul. Kwiatowa 32 a, 55-330 Krępice w godz. 7:00-15:00
 
Pierwsza dostawa wyjechała w nocy z 3.03 na 4.03.2022 do Lwowa, a z Lwowa do kolejnych miast, ale na pewno będą organizowane kolejne transporty.
Ze strony ukraińskiej akcję koordynuje Uniwersytet Lwowski i Szpital Uniwersytecki.
 
Relacja z akcji pomocowej dostępna jest na stronie Fundacji tutaj.

Dziękujemy firmie KRX Outsourcing oraz Politechnice Wrocławskiej za włączenie się w pomoc przy tym przedsięwzięciu.

 

 

Rozpoczęliśmy rekrutacje na następujące stanowiska pracy:

▪️ Konstruktor Urządzeń Medycznych
▪️ Asystent/ka Działu Sprzedaży
▪️ Specjalista/ka ds. Zaopatrzenia i Logistyki
▪️ Magazynier

Zapraszamy do zakładki kariera po więcej informacji.

Rekrutacja trwa do 5 marca 2022 roku.

 

Zakres obowiązków:

  • Kontrola ilościowa i jakościowa przyjmowanych oraz wydawanych towarów

  • Pakowanie przygotowanego towaru zgodnie z normami panującymi w firmie

  • Kompletowanie dokumentacji

  • Odpowiednia alokacja towarów w magazynie

  • Oznakowanie towarów w dniu dostawy

  • Właściwe rozmieszczanie, przechowywanie i zabezpieczanie towarów w magazynie

  • Kontrola wysyłek do klientów

Wymagania:

  • Mile widziana znajomość zasad gospodarki magazynowej

  • Mile widziane uprawnienia na wózki widłowe

  • Wiedza techniczna

  • Gotowość do podjęcia pracy dwuzmianowej

  • Umiejętność łączenia wielu informacji w ciąg tematów do realizacji

  • Nadawanie priorytetów zadaniom

  • Wysoki poziom chęci i energii do tematów niełatwych

  • Skrupulatność, dokładność i dbałość o szczegóły

  • Umiejętność pracy w zespole

  • Zaangażowanie w powierzone zadania

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Pakiet socjalny (Luxmed, Smart Lunch, Multisport),
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie z wieloletnim doświadczeniem.
  • Przyjazną atmosferę – firmy rodzinnej,
  • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.

INFORMACJE O PROCESIE REKRUTACJI:

  • CV prosimy kierować na adres, podając w temacie nazwę stanowiska:   cv@inmed.pl
  • Uprzejmie informujemy, że zastrzegamy sobie prawo kontaktu wyłącznie z wybranymi kandydatami,
  • Prosimy o dołączenie następującej klauzuli:  „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z poz. zm.)
  • Jeśli chcą Państwo wziąć udział w przyszłych rekrutacjach prosimy w przysłanym CV zawrzeć poniższą klauzulę, dzięki której będziemy mogli skontaktować się Panią/Panem w czasie przyszłych rekrutacji, co zwiększy Pani/Pana szanse na zatrudnienie:  „Wyrażam zgodę Administratorowi Danych Osobowych na przetwarzanie moich danych osobowych w celach przyszłych rekrutacji. ” 

 

DANE OSOBOWE

Administratorem Pani/Pana danych osobowych będzie firma INMED-Karczewscy Sp. z o.o. Sp. k. (dalej : my). Mamy swoją siedzibę w Krępicach przy ul. Kwiatowej 32 A, 55-330 Krępice.

Będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe wyłącznie w celu przeprowadzenia rekrutacji. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych będzie kodeks pracy. Pani/Pana dane osobowe będziemy przetwarzać do czasu zakończenia rekrutacji.

Jeżeli wyrazi Pani/Pan na to zgodę, będziemy mieli prawo przetwarzać Pani/Pana dane również w procesie przyszłych rekrutacjach, czyli do 12 miesięcy od przekazania danych.

Nikomu nie będziemy udostępniać Pani/Pana danych bez Pani/Pana wyraźnej zgody.

Będziemy przekazywać dane wyłącznie trzem grupom: osobom upoważnionym przez nas, naszym pracownikom i współpracownikom, którzy muszą mieć dostęp do danych, aby wykonywać swoje obowiązki, podmiotom przetwarzającym, którym zlecimy to zadanie, innym odbiorcom danych, np. podmiotom udzielającym świadczeń medycznych organizującym motywacyjne programy sportowo-rekreacyjne, zakładom ubezpieczeń, podmiotom zarządzającym flotą samochodową.

Ma Pani/Pan prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, usuwania, ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.

Ponieważ podstawą przetwarzania danych może być wyrażona przez Panią/Pana zgoda, informujemy, że zgoda może być cofnięta w dowolnym momencie.

Jeśli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do GIODO/UPODO.

 

Zakres obowiązków:

  • Koordynowanie i realizowanie zamówień: kompletacja towaru, współpraca z innymi działami, planowanie i potwierdzanie terminów wysyłek

  • Wystawianie dokumentów magazynowych oraz dokumentów sprzedaży

  • Obsługa systemu ERP w obszarze gospodarki magazynowej

  • Koordynacja wysyłek i dostaw towarów do klientów

  • Kontroling cen zakupowych

  • Utrzymywanie kontaktów z dostawcami w zakresie realizacji bieżących zamówień

  • Informowanie o ewentualnych opóźnieniach oraz udzielanie odpowiedzi na zapytania

  • Opracowywanie harmonogramów dostaw

  • Realizacja procesów zakupowych i przygotowywanie zleceń

  • Monitorowanie i kontrola terminowości dostaw

  • Zarządzanie poziomem zapasów

  • Inicjowanie działań w zakresie optymalizacji kosztów zakupów

Wymagania:

  • Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację (część rozmowy odbędzie się w języku angielskim)

  • Znajomość zasad gospodarki magazynowej

  • Wiedza techniczna

  • Umiejętność czytania rysunku technicznego

  • Gotowość do podjęcia pracy dwuzmianowej

  • Łatwość w nawiązywaniu i utrzymywaniu relacji z innymi ludźmi

  • Wysoki poziom zdolności komunikacyjnych

  • Mile widziane doświadczenie w zakupach międzynarodowych

  • Skrupulatność, dokładność i dbałość o szczegóły

  • Umiejętność pracy w zespole

  • Zaangażowanie w powierzone zadania

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia i umiejętności,
  • Pakiet socjalny (Luxmed, Smart Lunch, Multisport),
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie z wieloletnim doświadczeniem.

INFORMACJE O PROCESIE REKRUTACJI:

  • CV prosimy kierować na adres, podając w temacie nazwę stanowiska:   cv@inmed.pl
  • Uprzejmie informujemy, że zastrzegamy sobie prawo kontaktu wyłącznie z wybranymi kandydatami,
  • Prosimy o dołączenie następującej klauzuli:  „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z poz. zm.)
  • Jeśli chcą Państwo wziąć udział w przyszłych rekrutacjach prosimy w przysłanym CV zawrzeć poniższą klauzulę, dzięki której będziemy mogli skontaktować się Panią/Panem w czasie przyszłych rekrutacji, co zwiększy Pani/Pana szanse na zatrudnienie:  „Wyrażam zgodę Administratorowi Danych Osobowych na przetwarzanie moich danych osobowych w celach przyszłych rekrutacji. ” 

 

DANE OSOBOWE

Administratorem Pani/Pana danych osobowych będzie firma INMED-Karczewscy Sp. z o.o. Sp. k. (dalej : my). Mamy swoją siedzibę w Krępicach przy ul. Kwiatowej 32 A, 55-330 Krępice.

Będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe wyłącznie w celu przeprowadzenia rekrutacji. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych będzie kodeks pracy. Pani/Pana dane osobowe będziemy przetwarzać do czasu zakończenia rekrutacji.

Jeżeli wyrazi Pani/Pan na to zgodę, będziemy mieli prawo przetwarzać Pani/Pana dane również w procesie przyszłych rekrutacjach, czyli do 12 miesięcy od przekazania danych.

Nikomu nie będziemy udostępniać Pani/Pana danych bez Pani/Pana wyraźnej zgody.

Będziemy przekazywać dane wyłącznie trzem grupom: osobom upoważnionym przez nas, naszym pracownikom i współpracownikom, którzy muszą mieć dostęp do danych, aby wykonywać swoje obowiązki, podmiotom przetwarzającym, którym zlecimy to zadanie, innym odbiorcom danych, np. podmiotom udzielającym świadczeń medycznych organizującym motywacyjne programy sportowo-rekreacyjne, zakładom ubezpieczeń, podmiotom zarządzającym flotą samochodową.

Ma Pani/Pan prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, usuwania, ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.

Ponieważ podstawą przetwarzania danych może być wyrażona przez Panią/Pana zgoda, informujemy, że zgoda może być cofnięta w dowolnym momencie.

Jeśli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do GIODO/UPODO.

 

Zakres obowiązków:

  • Kompleksowa realizacja procesu obsługi klienta

  • Przygotowywanie ofert i prezentacji

  • Wsparcie klienta od strony technicznej

  • Koordynacja obiegu dokumentów i zapewnienie sprawnego przepływu informacji

  • Procesowanie zamówień, współpraca z innymi działami

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe techniczne np. inżynieria biomedyczna lub inne pokrewne ( opcjonalnie student ostatnich lat studiów )

  • Umiejętność czytania dokumentacji technicznej

  • Bardzo dobra organizacja pracy, dokładność i terminowość

  • Dynamika w działaniu

  • Wysoki poziom zdolności komunikacyjnych

  • Umiejętność pracy w zespole

  • Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację min. B2

  • Mile widziana znajomość branży wyrobów medycznych i/lub Prawa Zamówień Publicznych

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia i umiejętności,
  • Pakiet socjalny (Luxmed, Smart Lunch, Multisport),
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie z wieloletnim doświadczeniem.

INFORMACJE O PROCESIE REKRUTACJI:

  • CV prosimy kierować na adres, podając w temacie nazwę stanowiska:   cv@inmed.pl
  • Uprzejmie informujemy, że zastrzegamy sobie prawo kontaktu wyłącznie z wybranymi kandydatami,
  • Prosimy o dołączenie następującej klauzuli:  „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z poz. zm.)
  • Jeśli chcą Państwo wziąć udział w przyszłych rekrutacjach prosimy w przysłanym CV zawrzeć poniższą klauzulę, dzięki której będziemy mogli skontaktować się Panią/Panem w czasie przyszłych rekrutacji, co zwiększy Pani/Pana szanse na zatrudnienie:  „Wyrażam zgodę Administratorowi Danych Osobowych na przetwarzanie moich danych osobowych w celach przyszłych rekrutacji. ” 

 

DANE OSOBOWE

Administratorem Pani/Pana danych osobowych będzie firma INMED-Karczewscy Sp. z o.o. Sp. k. (dalej : my). Mamy swoją siedzibę w Krępicach przy ul. Kwiatowej 32 A, 55-330 Krępice.

Będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe wyłącznie w celu przeprowadzenia rekrutacji. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych będzie kodeks pracy. Pani/Pana dane osobowe będziemy przetwarzać do czasu zakończenia rekrutacji.

Jeżeli wyrazi Pani/Pan na to zgodę, będziemy mieli prawo przetwarzać Pani/Pana dane również w procesie przyszłych rekrutacjach, czyli do 12 miesięcy od przekazania danych.

Nikomu nie będziemy udostępniać Pani/Pana danych bez Pani/Pana wyraźnej zgody.

Będziemy przekazywać dane wyłącznie trzem grupom: osobom upoważnionym przez nas, naszym pracownikom i współpracownikom, którzy muszą mieć dostęp do danych, aby wykonywać swoje obowiązki, podmiotom przetwarzającym, którym zlecimy to zadanie, innym odbiorcom danych, np. podmiotom udzielającym świadczeń medycznych organizującym motywacyjne programy sportowo-rekreacyjne, zakładom ubezpieczeń, podmiotom zarządzającym flotą samochodową.

Ma Pani/Pan prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, usuwania, ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.

Ponieważ podstawą przetwarzania danych może być wyrażona przez Panią/Pana zgoda, informujemy, że zgoda może być cofnięta w dowolnym momencie.

Jeśli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do GIODO/UPODO.

 

Zakres obowiązków

  • Przygotowywanie dokumentacji produkcyjnej (techniczno-rysunkowej)

  • Opracowywanie specyfikacji technicznej do zamówień

  • Uczestnictwo w procesie konstruowania, prototypowania, weryfikacji, walidacji nowo wdrażanych produktów

  • Stałe prowadzenie prac rozwojowych dla produkowanych wyrobów (w oparciu o powstające najnowsze technologie, wizyty na targach itp.)

  • Udział w opracowaniu instrukcji montażowych

  • Ścisła współpraca z dział Exportu, Sprzedaży, obszarem produkcji i montażu

  • Kreowanie innowacyjnych rozwiązań

  • Wykonywanie projektów urządzeń i podzespołów w środowisku Autodesk INVENTOR
  • Praca na dokumentacji w języku angielskim

 

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia i umiejętności,
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
  • możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w nowoczesnej i rozwijającej się organizacji z wieloletnim doświadczeniem
  • współpracę z największymi firmami budowlanymi w Polsce,
  • przyjazną atmosferę – firmy rodzinnej,
  • pakiet socjalny (karta Multisport / LUXMED / Posiłki – SMARTLUNCH),
  • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.

INFORMACJE O PROCESIE REKRUTACJI:

 

  • Uprzejmie informujemy, że zastrzegamy sobie prawo kontaktu wyłącznie z wybranymi kandydatami,
  • Prosimy o dołączenie następującej klauzuli:  „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z poz. zm.)
  • Jeśli chcą Państwo wziąć udział w przyszłych rekrutacjach prosimy w przysłanym CV zawrzeć poniższą klauzulę, dzięki której będziemy mogli skontaktować się Panią/Panem w czasie przyszłych rekrutacji, co zwiększy Pani/Pana szanse na zatrudnienie:  „Wyrażam zgodę Administratorowi Danych Osobowych na przetwarzanie moich danych osobowych w celach przyszłych rekrutacji. ” 

 

DANE OSOBOWE

Administratorem Pani/Pana danych osobowych będzie firma INMED-Karczewscy Sp. z o.o. Sp. k. (dalej : my). Mamy swoją siedzibę w Krępicach przy ul. Kwiatowej 32 A, 55-330 Krępice.

Będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe wyłącznie w celu przeprowadzenia rekrutacji. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych będzie kodeks pracy. Pani/Pana dane osobowe będziemy przetwarzać do czasu zakończenia rekrutacji.

Jeżeli wyrazi Pani/Pan na to zgodę, będziemy mieli prawo przetwarzać Pani/Pana dane również w procesie przyszłych rekrutacjach, czyli do 12 miesięcy od przekazania danych.

Nikomu nie będziemy udostępniać Pani/Pana danych bez Pani/Pana wyraźnej zgody.

Będziemy przekazywać dane wyłącznie trzem grupom: osobom upoważnionym przez nas, naszym pracownikom i współpracownikom, którzy muszą mieć dostęp do danych, aby wykonywać swoje obowiązki, podmiotom przetwarzającym, którym zlecimy to zadanie, innym odbiorcom danych, np. podmiotom udzielającym świadczeń medycznych organizującym motywacyjne programy sportowo-rekreacyjne, zakładom ubezpieczeń, podmiotom zarządzającym flotą samochodową.

Ma Pani/Pan prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, usuwania, ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.

Ponieważ podstawą przetwarzania danych może być wyrażona przez Panią/Pana zgoda, informujemy, że zgoda może być cofnięta w dowolnym momencie.

Jeśli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do GIODO/UPODO.

 

Jednym z beneficjentów Fundacji jest “The Shepherd Field Hospital” – budujący się szpital w Beit Sahour na terenie Autonomii Palestyńskiej.

Właścicielem powstającego szpitala, a także istniejącego już Całodobowego Ambulatorium Opieki Medycznej jest Beit Sahour Cooperative Society for Health Welfare – stowarzyszenie powstałe w 1959 roku i zrzeszające działaczy i pionierów w dziedzinie pomocy społecznej na Bliskim Wschodzie. Członkowie Stowarzyszenia to w dużej mierze Palestyńscy chrześcijanie. Stowarzyszenie jest pierwszą organizacją non-profit w regionie. Misją stowarzyszenia jest zapewnienie godnej, odpowiedniej opieki zdrowotnej mieszkańcom prowincji ze stolicą w Betlejem, w tym mieszkańcom obozów dla uchodźców oraz marginalizowanym grupom społecznym. Zasięgiem swojego działania obejmuje całą prowincję, zamieszkałą przez ok. 200 tys. mieszkańców (w tym 3 miasta, 32 wioski i 3 obozy dla uchodźców) oraz wioski i skupiska ludzkie zlokalizowane na terenach pomiędzy Hebronem a Jerozolimą. Pomoc medyczna rodzinom ubogim, uchodźcom oraz innym osobom poszkodowanym przez los udzielana jest bezpłatnie w wynajmowanych pomieszczeniach, w dwóch budynkach, w których powstało Całodobowe Ambulatorium Opieki Medycznej. Co znaczące, w Ambulatorium funkcjonuje porodówka (wykonuje się tam również cięcia cesarskie) oraz chirurgia jednego dnia. Poza tym pacjenci mają zapewnione usługi lekarzy specjalistów, między innymi lekarza rodzinnego, internisty, pediatry, kardiologa, urologa, otolaryngologa, neurologa, ortopedy, dermatologa. Ambulatorium posiada własne laboratorium, gabinet RTG oraz aptekę.

Od wielu lat marzeniem Stowarzyszenia był szpital. Szpital “z prawdziwego zdarzenia”. Będzie liczył 45 łóżek, co w Palestynie – regionie w którym brak jest dostępu do opieki medycznej, brak infrastruktury, profesjonalnego sprzętu medycznego i profesjonalnych placówek medycznych, 45 łóżkowy szpital będzie naprawdę ewenementem. Niezmiernie pożądaną inwestycją. I jedno jest pewne – będzie to placówka dla każdego. Nikt, kto zgłosi się do niej, nie zostanie odesłany bez pomocy. Bez względu na pochodzenie, status społeczny, kolor skóry, wyznanie. Stowarzyszenie – przy pomocy wielu szczodrych darczyńców – zakupiło ziemię oraz rozpoczęło budowę szpitala. Jego powierzchnia to 5000 m2. Planowany jest jako budynek czteropiętrowy. Poziom -1 mieścił będzie m.in. sterylizatornię, pralnię, kuchnię, magazyny, cysterny z wodą oraz pracownię MRI. Poziom 0 – recepcję, SOR, laboratorium, aptekę oraz pracownię RTG. Pierwsze piętro pomieści przychodnię przyszpitalną oraz gabinety administracyjne. Drugie – Oddział ginekologiczno – położniczy wraz z 4 salami porodowymi oraz 20 stanowiskami łóżkowymi. Na trzecim piętrze mieścił będzie się 20-łóżkowy oddział chirurgiczny, odział intensywnej terapii oraz blok operacyjny. Piętro czwarte będzie poziomem technicznym. Wstępnie planowano, aby szpital rozpoczął swoją działalność w 2020 roku. Pandemia COVID-19 oraz brak funduszy zupełnie jednak pokrzyżowały te plany. Obecnie budynek jest w stanie surowym zamkniętym. Położone są instalacje. Wykończony w dużej mierze jest jedynie blok operacyjny oraz oddział intensywnej terapii. Reszta budowy stanęła w miejscu z powodu braku środków finansowych. Aby ukończyć budowę szpitala Stowarzyszenie potrzebuje ok. USA$ 950,000. Kwota jest niebagatelna. Trudna do zdobycia. Stowarzyszenie nie może liczyć na jakąkolwiek finansową pomoc publiczną, a jedynie na środki pochodzące od prywatnych oraz instytucjonalnych darczyńców.
Zarząd Fundacji INMEDU – po tym jak Stowarzyszenie, jego historia, zakres jego działania oraz potrzeby zostały mu przedstawione, po osobistej wizycie w Beit Sahour i “dotknięciu” tamtej rzeczywistości, zdecydował się objąć to szczególne przedsięwzięcie swoją pomocą.

Wsparcia można dokonywać na konto Fundacji ING 47 1050 1575 1000 0090 3259 0011 dopisując w tytule “na szpital w Palestynie”.

Drugim podopiecznym Fundacji jest Cyprian, u którego w wieku 7 lat zdiagnozowano guza pnia mózgu Medulloblastoma. Cyprian jest po dwóch operacjach i długim leczeniu chemioterapią, po których wystąpił niedowład, nie chodzi samodzielnie, z tego powodu musi być intensywnie rehabilitowany. Leczenie i rehabilitacja są bardzo kosztowne, szczególnie że Cyprian może być leczony innowacyjną metodą genową, która nie jest refundowana. Dzięki partnerom i pracownikom INMED-u zebraliśmy dla Cypriana 40400 zł. Nadal można wesprzeć Cypriana dokonując wpłaty na konto Fundacji wpisując w tytule “dla Cypriana Chyby”.