Jesteśmy zaszczyceni nominacją do Dolnośląskich Gryfów – Nagrody Gospodarczej. Nasza firma została nominowana w kategorii Dolnośląski produkt za kolumnę chirurgiczną LISSA. Laureatów konkursu poznamy podczas Wielkiej GAli Biznesu, która odbędzie się 24 października 2022 r. w Teatrze Muzycznym Capitol we Wrocławiu.

„Dolnośląski Gryf – Nagroda Gospodarcza” to konkurs przeznaczony dla przedsiębiorstw i jednostek samorządu terytorialnego z Dolnego Śląska. Pierwsza edycja konkursu odbyła się w 2004 roku. Od tamtej pory wyróżnienie to stało się jedną z najbardziej prestiżowych nagród z dziedziny gospodarki i biznesu w regionie. Od pierwszej edycji w szranki konkursu stanęło ponad 1740 dolnośląskich firm i samorządów, które poddały się wnikliwej ocenie kapituły konkursu.

Dotychczas wyłoniono 134 Laureatów „Dolnośląskiego Gryfa”. Nagroda Gospodarcza – Dolnośląski Gryf promuje i nagradza najważniejsze osiągnięcia gospodarcze regionu. Docenia innowacyjność i zaangażowanie inwestycyjne, zauważa działania na rzecz lokalnej społeczności i wymierne korzyści jakie naszemu regionowi przynosi 300 tysięcy dolnośląskich podmiotów gospodarczych.

„Dolnośląski Gryf – Nagroda Gospodarcza” to wyjątkowe podziękowanie dla tych, którzy tworzą gospodarczą i społeczną przyszłość Dolnego Śląska. Zwieńczeniem Konkursu jest coroczna Wielka Gala Biznesu, która przyciąga najważniejsze osobistości Dolnego Śląska ze świata biznesu, nauki, polityki i kultury.

Kapituła Programu Liderzy Społecznej Odpowiedzialności wysoko oceniła w naszej firmie działania związane z upowszechnianiem zasad odpowiedzialnego biznesu, nagradzając naszą firmę tytułem LIDERA Społecznej Odpowiedzialności – DOBRA FIRMA 2022.

Uzyskany tytuł potwierdza status naszej firmy jako firmy solidnej, wrażliwej na potrzeby społeczności lokalnych oraz zatrudnionych w niej osób, takiej z którą warto się związać i współpracować. Serdecznie dziękujemy wszystkim pracownikom, którzy przyczynili się do tego wyróżnienia!

Nasza firma otrzymała Złoty Certyfikat Rzetelności, który potwierdza naszą wiarygodność i rzetelność jako partnera biznesowego.

Co to jest Certyfikat Rzetelności?
Certyfikat Rzetelności to dokument, który potwierdza, że INMED nie jest wpisany do Krajowego Rejestru Długów BIG SA, co oznacza, że nie  posiadamy żadnych niezapłaconych zobowiązań wpisanych do ww. bazy dłużników. To tylko kolejne potwierdzenie, że można nam zaufać 🙂

Zakres obowiązków:

  • Kontrola ilościowa i jakościowa przyjmowanych oraz wydawanych towarów

  • Pakowanie przygotowanego towaru zgodnie z normami panującymi w firmie

  • Kompletowanie dokumentacji

  • Odpowiednia alokacja towarów w magazynie

  • Oznakowanie towarów w dniu dostawy

  • Właściwe rozmieszczanie, przechowywanie i zabezpieczanie towarów w magazynie

  • Kontrola wysyłek do klientów

Wymagania:

  • Mile widziana znajomość zasad gospodarki magazynowej

  • Mile widziane uprawnienia na wózki widłowe

  • Wiedza techniczna

  • Gotowość do podjęcia pracy dwuzmianowej

  • Umiejętność łączenia wielu informacji w ciąg tematów do realizacji

  • Nadawanie priorytetów zadaniom

  • Wysoki poziom chęci i energii do tematów niełatwych

  • Skrupulatność, dokładność i dbałość o szczegóły

  • Umiejętność pracy w zespole

  • Zaangażowanie w powierzone zadania

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Pakiet socjalny (Luxmed, Smart Lunch, Multisport),
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie z wieloletnim doświadczeniem.
  • Przyjazną atmosferę – firmy rodzinnej,
  • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.

INFORMACJE O PROCESIE REKRUTACJI:

  • CV prosimy kierować na adres, podając w temacie nazwę stanowiska:   cv@inmed.pl
  • Uprzejmie informujemy, że zastrzegamy sobie prawo kontaktu wyłącznie z wybranymi kandydatami,
  • Prosimy o dołączenie następującej klauzuli:  „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z poz. zm.)
  • Jeśli chcą Państwo wziąć udział w przyszłych rekrutacjach prosimy w przysłanym CV zawrzeć poniższą klauzulę, dzięki której będziemy mogli skontaktować się Panią/Panem w czasie przyszłych rekrutacji, co zwiększy Pani/Pana szanse na zatrudnienie:  „Wyrażam zgodę Administratorowi Danych Osobowych na przetwarzanie moich danych osobowych w celach przyszłych rekrutacji. ”

 

DANE OSOBOWE

Administratorem Pani/Pana danych osobowych będzie firma INMED S.A. (dalej : my). Mamy swoją siedzibę w Krępicach przy ul. Kwiatowej 32 A, 55-330 Krępice.

Będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe wyłącznie w celu przeprowadzenia rekrutacji. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych będzie kodeks pracy. Pani/Pana dane osobowe będziemy przetwarzać do czasu zakończenia rekrutacji.

Jeżeli wyrazi Pani/Pan na to zgodę, będziemy mieli prawo przetwarzać Pani/Pana dane również w procesie przyszłych rekrutacjach, czyli do 12 miesięcy od przekazania danych.

Nikomu nie będziemy udostępniać Pani/Pana danych bez Pani/Pana wyraźnej zgody.

Będziemy przekazywać dane wyłącznie trzem grupom: osobom upoważnionym przez nas, naszym pracownikom i współpracownikom, którzy muszą mieć dostęp do danych, aby wykonywać swoje obowiązki, podmiotom przetwarzającym, którym zlecimy to zadanie, innym odbiorcom danych, np. podmiotom udzielającym świadczeń medycznych organizującym motywacyjne programy sportowo-rekreacyjne, zakładom ubezpieczeń, podmiotom zarządzającym flotą samochodową.

Ma Pani/Pan prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, usuwania, ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.

Ponieważ podstawą przetwarzania danych może być wyrażona przez Panią/Pana zgoda, informujemy, że zgoda może być cofnięta w dowolnym momencie.

Jeśli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do GIODO/UPODO.

 

Zakres obowiązków

  • Montaż instalacji elektrycznych i oświetleniowych w światowej klasy urządzeń medycznych, będących wyposażeniem szpitali

  • Proste prace mechaniczne

  • Realizacja procesów zgodnie z instrukcją

  • Terminowa i ilościowa realizacja zleceń

 

Nasze wymagania

  • Wykształcenie min. średnie o profilu kierunkowym: elektronika, elektrotechnika, automatyka, robotyka

  • Umiejętność pracy w zespole, zaangażowanie, wysoka motywacja do pracy, skuteczność w działaniu, dociekliwość zorientowanie na cele oraz gotowość do podejmowania wyzwań

  • Umiejętność podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów

  • Mile widziane (lecz niekonieczne) uprawnienia eksploatacyjne SEP do 1kV

 

Pełna treść ogłoszenia dostępna jest na stronie Pracuj.pl

 

 

INFORMACJE O PROCESIE REKRUTACJI:

  • CV prosimy kierować na adres, podając w temacie nazwę stanowiska:   cv@inmed.pl
  • Uprzejmie informujemy, że zastrzegamy sobie prawo kontaktu wyłącznie z wybranymi kandydatami,
  • Prosimy o dołączenie następującej klauzuli:  „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z poz. zm.)
  • Jeśli chcą Państwo wziąć udział w przyszłych rekrutacjach prosimy w przysłanym CV zawrzeć poniższą klauzulę, dzięki której będziemy mogli skontaktować się Panią/Panem w czasie przyszłych rekrutacji, co zwiększy Pani/Pana szanse na zatrudnienie:  „Wyrażam zgodę Administratorowi Danych Osobowych na przetwarzanie moich danych osobowych w celach przyszłych rekrutacji. ”

 

DANE OSOBOWE

Administratorem Pani/Pana danych osobowych będzie firma INMED S.A. (dalej : my). Mamy swoją siedzibę w Krępicach przy ul. Kwiatowej 32 A, 55-330 Krępice.

Będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe wyłącznie w celu przeprowadzenia rekrutacji. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych będzie kodeks pracy. Pani/Pana dane osobowe będziemy przetwarzać do czasu zakończenia rekrutacji.

Jeżeli wyrazi Pani/Pan na to zgodę, będziemy mieli prawo przetwarzać Pani/Pana dane również w procesie przyszłych rekrutacjach, czyli do 12 miesięcy od przekazania danych.

Nikomu nie będziemy udostępniać Pani/Pana danych bez Pani/Pana wyraźnej zgody.

Będziemy przekazywać dane wyłącznie trzem grupom: osobom upoważnionym przez nas, naszym pracownikom i współpracownikom, którzy muszą mieć dostęp do danych, aby wykonywać swoje obowiązki, podmiotom przetwarzającym, którym zlecimy to zadanie, innym odbiorcom danych, np. podmiotom udzielającym świadczeń medycznych organizującym motywacyjne programy sportowo-rekreacyjne, zakładom ubezpieczeń, podmiotom zarządzającym flotą samochodową.

Ma Pani/Pan prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, usuwania, ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.

Ponieważ podstawą przetwarzania danych może być wyrażona przez Panią/Pana zgoda, informujemy, że zgoda może być cofnięta w dowolnym momencie.

Jeśli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do GIODO/UPODO.

 

Zakres obowiązków:

  • Koordynowanie i realizowanie zamówień: kompletacja towaru, współpraca z innymi działami, planowanie i potwierdzanie terminów wysyłek

  • Wystawianie dokumentów magazynowych oraz dokumentów sprzedaży

  • Obsługa systemu ERP w obszarze gospodarki magazynowej

  • Koordynacja wysyłek i dostaw towarów do klientów

  • Kontroling cen zakupowych

  • Utrzymywanie kontaktów z dostawcami w zakresie realizacji bieżących zamówień

  • Informowanie o ewentualnych opóźnieniach oraz udzielanie odpowiedzi na zapytania

  • Opracowywanie harmonogramów dostaw

  • Realizacja procesów zakupowych i przygotowywanie zleceń

  • Monitorowanie i kontrola terminowości dostaw

  • Zarządzanie poziomem zapasów

  • Inicjowanie działań w zakresie optymalizacji kosztów zakupów

Wymagania:

  • Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację (część rozmowy odbędzie się w języku angielskim)

  • Znajomość zasad gospodarki magazynowej

  • Wiedza techniczna

  • Umiejętność czytania rysunku technicznego

  • Gotowość do podjęcia pracy dwuzmianowej

  • Łatwość w nawiązywaniu i utrzymywaniu relacji z innymi ludźmi

  • Wysoki poziom zdolności komunikacyjnych

  • Mile widziane doświadczenie w zakupach międzynarodowych

  • Skrupulatność, dokładność i dbałość o szczegóły

  • Umiejętność pracy w zespole

  • Zaangażowanie w powierzone zadania

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia i umiejętności,
  • Pakiet socjalny (Luxmed, Smart Lunch, Multisport),
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie z wieloletnim doświadczeniem.

INFORMACJE O PROCESIE REKRUTACJI:

  • CV prosimy kierować na adres, podając w temacie nazwę stanowiska:   cv@inmed.pl
  • Uprzejmie informujemy, że zastrzegamy sobie prawo kontaktu wyłącznie z wybranymi kandydatami,
  • Prosimy o dołączenie następującej klauzuli:  „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z poz. zm.)
  • Jeśli chcą Państwo wziąć udział w przyszłych rekrutacjach prosimy w przysłanym CV zawrzeć poniższą klauzulę, dzięki której będziemy mogli skontaktować się Panią/Panem w czasie przyszłych rekrutacji, co zwiększy Pani/Pana szanse na zatrudnienie:  „Wyrażam zgodę Administratorowi Danych Osobowych na przetwarzanie moich danych osobowych w celach przyszłych rekrutacji. ”

 

DANE OSOBOWE

Administratorem Pani/Pana danych osobowych będzie firma INMED S.A. (dalej : my). Mamy swoją siedzibę w Krępicach przy ul. Kwiatowej 32 A, 55-330 Krępice.

Będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe wyłącznie w celu przeprowadzenia rekrutacji. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych będzie kodeks pracy. Pani/Pana dane osobowe będziemy przetwarzać do czasu zakończenia rekrutacji.

Jeżeli wyrazi Pani/Pan na to zgodę, będziemy mieli prawo przetwarzać Pani/Pana dane również w procesie przyszłych rekrutacjach, czyli do 12 miesięcy od przekazania danych.

Nikomu nie będziemy udostępniać Pani/Pana danych bez Pani/Pana wyraźnej zgody.

Będziemy przekazywać dane wyłącznie trzem grupom: osobom upoważnionym przez nas, naszym pracownikom i współpracownikom, którzy muszą mieć dostęp do danych, aby wykonywać swoje obowiązki, podmiotom przetwarzającym, którym zlecimy to zadanie, innym odbiorcom danych, np. podmiotom udzielającym świadczeń medycznych organizującym motywacyjne programy sportowo-rekreacyjne, zakładom ubezpieczeń, podmiotom zarządzającym flotą samochodową.

Ma Pani/Pan prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, usuwania, ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.

Ponieważ podstawą przetwarzania danych może być wyrażona przez Panią/Pana zgoda, informujemy, że zgoda może być cofnięta w dowolnym momencie.

Jeśli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do GIODO/UPODO.

 

Zakres obowiązków

  • Budowanie rozpoznawalności naszej firmy, która służy społeczeństwu w dostarczaniu światowej klasy urządzeń medycznych

  • Podążanie drogą maksymalizacji potencjału synergii sprzedaży i marketingu, budując wartość marki i zaufanie do firmy

  • Realizacja przyjętej strategii poprzez znajdywanie optymalnych kanałów dotarcia i korzystanie z pełnego wachlarza rozwiązań marketingowych

  • Badanie rynku jako wsparcie dla działu handlowego

 

Nasze wymagania

  • Jesteś nieszablonowym twórcą i kreatorem tego, co trudno mierzalne i uchwytne

  • Twoją pasją jest marketing i pragniesz zdobywać doświadczenie w tej dziedzinie

  • Potrafisz działać samodzielnie i kompleksowo od A do Z, masz wizję i potrafisz ją zmaterializować

  • Posiadasz lekkość w ubieraniu myśli w słowa i potrafisz zaangażować tłumy

  • Obsługujesz Corel Draw i Photo Shop – to Twoje plusy!

 

Pełna treść ogłoszenia dostępna jest na stronie Pracuj.pl

INFORMACJE O PROCESIE REKRUTACJI:

  • CV prosimy kierować na adres, podając w temacie nazwę stanowiska:   cv@inmed.pl
  • Uprzejmie informujemy, że zastrzegamy sobie prawo kontaktu wyłącznie z wybranymi kandydatami,
  • Prosimy o dołączenie następującej klauzuli:  „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z poz. zm.)
  • Jeśli chcą Państwo wziąć udział w przyszłych rekrutacjach prosimy w przysłanym CV zawrzeć poniższą klauzulę, dzięki której będziemy mogli skontaktować się Panią/Panem w czasie przyszłych rekrutacji, co zwiększy Pani/Pana szanse na zatrudnienie:  „Wyrażam zgodę Administratorowi Danych Osobowych na przetwarzanie moich danych osobowych w celach przyszłych rekrutacji. ”

 

DANE OSOBOWE

Administratorem Pani/Pana danych osobowych będzie firma INMED S.A. (dalej : my). Mamy swoją siedzibę w Krępicach przy ul. Kwiatowej 32 A, 55-330 Krępice.

Będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe wyłącznie w celu przeprowadzenia rekrutacji. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych będzie kodeks pracy. Pani/Pana dane osobowe będziemy przetwarzać do czasu zakończenia rekrutacji.

Jeżeli wyrazi Pani/Pan na to zgodę, będziemy mieli prawo przetwarzać Pani/Pana dane również w procesie przyszłych rekrutacjach, czyli do 12 miesięcy od przekazania danych.

Nikomu nie będziemy udostępniać Pani/Pana danych bez Pani/Pana wyraźnej zgody.

Będziemy przekazywać dane wyłącznie trzem grupom: osobom upoważnionym przez nas, naszym pracownikom i współpracownikom, którzy muszą mieć dostęp do danych, aby wykonywać swoje obowiązki, podmiotom przetwarzającym, którym zlecimy to zadanie, innym odbiorcom danych, np. podmiotom udzielającym świadczeń medycznych organizującym motywacyjne programy sportowo-rekreacyjne, zakładom ubezpieczeń, podmiotom zarządzającym flotą samochodową.

Ma Pani/Pan prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, usuwania, ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.

Ponieważ podstawą przetwarzania danych może być wyrażona przez Panią/Pana zgoda, informujemy, że zgoda może być cofnięta w dowolnym momencie.

Jeśli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do GIODO/UPODO.

 

 

Zakres obowiązków

  • Nadzór nad realizacją instalacji gazów medycznych oraz montażem światowej klasy urządzeń medycznych, będących wyposażeniem szpitali
  • Zapewnienie identyfikacji oczekiwań inwestorów, dbałość o czas (harmonogram) i pieniądze (budżet), zarządzanie ryzykiem i kwestiami krytycznymi projektu
  • Nadzorowanie powierzonych inwestycji (wyjazdy okazjonalne do miejsc prowadzonych inwestycji max. 2-3 / tydz. + praca stacjonarna w Krępicach k/Wrocławia

Nasze wymagania

  • Jesteś absolwentem studiów wydziału Inżynierii Środowiska, najlepiej o specjalności Klimatyzacja, Ogrzewnictwo i Instalacje Sanitarne
  • Masz w planach zrobienie uprawnień lub posiadasz uprawnienia, które chcesz wykorzystywać w codziennej pracy
  • Posiadasz prawo jazdy kat. B i otwartość na to, by z niego korzystać
  • Pragniesz pracować w branży medycznej, która służy społeczeństwu poprzez dostarczanie światowej klasy urządzeń medycznych
  • Chcesz wzrastać wraz z firmą, która jest liderem w Posce i zatacza coraz szersze kręgi działalności zagranicznej

 

Pełna treść ogłoszenia dostępna jest na stronie Pracuj.pl

 

INFORMACJE O PROCESIE REKRUTACJI:

  • CV prosimy kierować na adres, podając w temacie nazwę stanowiska:   cv@inmed.pl
  • Uprzejmie informujemy, że zastrzegamy sobie prawo kontaktu wyłącznie z wybranymi kandydatami,
  • Prosimy o dołączenie następującej klauzuli:  „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z poz. zm.)
  • Jeśli chcą Państwo wziąć udział w przyszłych rekrutacjach prosimy w przysłanym CV zawrzeć poniższą klauzulę, dzięki której będziemy mogli skontaktować się Panią/Panem w czasie przyszłych rekrutacji, co zwiększy Pani/Pana szanse na zatrudnienie:  „Wyrażam zgodę Administratorowi Danych Osobowych na przetwarzanie moich danych osobowych w celach przyszłych rekrutacji. ”

 

DANE OSOBOWE

Administratorem Pani/Pana danych osobowych będzie firma INMED S.A. (dalej : my). Mamy swoją siedzibę w Krępicach przy ul. Kwiatowej 32 A, 55-330 Krępice.

Będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe wyłącznie w celu przeprowadzenia rekrutacji. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych będzie kodeks pracy. Pani/Pana dane osobowe będziemy przetwarzać do czasu zakończenia rekrutacji.

Jeżeli wyrazi Pani/Pan na to zgodę, będziemy mieli prawo przetwarzać Pani/Pana dane również w procesie przyszłych rekrutacjach, czyli do 12 miesięcy od przekazania danych.

Nikomu nie będziemy udostępniać Pani/Pana danych bez Pani/Pana wyraźnej zgody.

Będziemy przekazywać dane wyłącznie trzem grupom: osobom upoważnionym przez nas, naszym pracownikom i współpracownikom, którzy muszą mieć dostęp do danych, aby wykonywać swoje obowiązki, podmiotom przetwarzającym, którym zlecimy to zadanie, innym odbiorcom danych, np. podmiotom udzielającym świadczeń medycznych organizującym motywacyjne programy sportowo-rekreacyjne, zakładom ubezpieczeń, podmiotom zarządzającym flotą samochodową.

Ma Pani/Pan prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, usuwania, ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.

Ponieważ podstawą przetwarzania danych może być wyrażona przez Panią/Pana zgoda, informujemy, że zgoda może być cofnięta w dowolnym momencie.

Jeśli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do GIODO/UPODO.

 

 

Zakres obowiązków:

  • Kompleksowa realizacja procesu obsługi klienta

  • Przygotowywanie ofert i prezentacji

  • Wsparcie klienta od strony technicznej

  • Koordynacja obiegu dokumentów i zapewnienie sprawnego przepływu informacji

  • Procesowanie zamówień, współpraca z innymi działami

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe techniczne np. inżynieria biomedyczna lub inne pokrewne ( opcjonalnie student ostatnich lat studiów )

  • Umiejętność czytania dokumentacji technicznej

  • Bardzo dobra organizacja pracy, dokładność i terminowość

  • Dynamika w działaniu

  • Wysoki poziom zdolności komunikacyjnych

  • Umiejętność pracy w zespole

  • Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację min. B2

  • Mile widziana znajomość branży wyrobów medycznych i/lub Prawa Zamówień Publicznych

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia i umiejętności,
  • Pakiet socjalny (Luxmed, Smart Lunch, Multisport),
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie z wieloletnim doświadczeniem.

INFORMACJE O PROCESIE REKRUTACJI:

  • CV prosimy kierować na adres, podając w temacie nazwę stanowiska:   cv@inmed.pl
  • Uprzejmie informujemy, że zastrzegamy sobie prawo kontaktu wyłącznie z wybranymi kandydatami,
  • Prosimy o dołączenie następującej klauzuli:  „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z poz. zm.)
  • Jeśli chcą Państwo wziąć udział w przyszłych rekrutacjach prosimy w przysłanym CV zawrzeć poniższą klauzulę, dzięki której będziemy mogli skontaktować się Panią/Panem w czasie przyszłych rekrutacji, co zwiększy Pani/Pana szanse na zatrudnienie:  „Wyrażam zgodę Administratorowi Danych Osobowych na przetwarzanie moich danych osobowych w celach przyszłych rekrutacji. ”

 

DANE OSOBOWE

Administratorem Pani/Pana danych osobowych będzie firma INMED-Karczewscy S.A. (dalej : my). Mamy swoją siedzibę w Krępicach przy ul. Kwiatowej 32 A, 55-330 Krępice.

Będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe wyłącznie w celu przeprowadzenia rekrutacji. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych będzie kodeks pracy. Pani/Pana dane osobowe będziemy przetwarzać do czasu zakończenia rekrutacji.

Jeżeli wyrazi Pani/Pan na to zgodę, będziemy mieli prawo przetwarzać Pani/Pana dane również w procesie przyszłych rekrutacjach, czyli do 12 miesięcy od przekazania danych.

Nikomu nie będziemy udostępniać Pani/Pana danych bez Pani/Pana wyraźnej zgody.

Będziemy przekazywać dane wyłącznie trzem grupom: osobom upoważnionym przez nas, naszym pracownikom i współpracownikom, którzy muszą mieć dostęp do danych, aby wykonywać swoje obowiązki, podmiotom przetwarzającym, którym zlecimy to zadanie, innym odbiorcom danych, np. podmiotom udzielającym świadczeń medycznych organizującym motywacyjne programy sportowo-rekreacyjne, zakładom ubezpieczeń, podmiotom zarządzającym flotą samochodową.

Ma Pani/Pan prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, usuwania, ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.

Ponieważ podstawą przetwarzania danych może być wyrażona przez Panią/Pana zgoda, informujemy, że zgoda może być cofnięta w dowolnym momencie.

Jeśli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do GIODO/UPODO.